Na tej stronie znajdziesz szczegółową wycenę działań, która powstała na podstawie Twoich wymagań i potrzeb.
Zapoznaj się z przygotowaną ofertą dotyczącą stworzenia i utrzymania Twojej strony internetowej oraz obsługi mediów społecznościowych.
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami pod adresem e‑mail: m.marcjanik@lanke.pl — odpowiemy na Twoje pytania lub umówimy rozmowę telefoniczną.
Naszym priorytetem jest projektowanie, wdrażanie oraz zarządzanie narzędziami i usługami cyfrowymi wspomagającymi pracę specjalistów z różnych branż (w tym medycznej). Posiadamy między innymi rozległe doświadczenie związane z pracą z okulistami, optykami i optometrystami.
Zależy nam na zapewnieniu skutecznych i wydajnych rozwiązań, które pozwolą ekspertom, z którymi współpracujemy skupić się na istocie swojej pracy.
Oferujemy szeroki zakres usług, w tym tworzenie stron internetowych, sklepów online, aplikacji mobilnych oraz innych innowacyjnych narzędzi cyfrowych, które pomagają w zwiększeniu efektywności biznesowej. Co więcej, skupiamy się również na zarządzaniu mediami społecznościowymi z jednoczesnym naciskiem na uzyskiwanie pożądanych efektów za pomocą działań organicznych oraz płatnych.
Naszym celem jest tworzenie nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, które spełniają wszystkie oczekiwania naszych klientów jak i osób, które będą z nich korzystać.
Dlatego też istotnym elementem realizacji każdego naszego projektu jest szczegółowy wywiad. Dzięki niemu jesteśmy w stanie stworzyć narzędzia oraz zestaw usług, idealnie dopasowanych do wymagań.
Poniżej znajdziesz trzy pakiety wykonania strony internetowej, oraz porównanie znajdujących się w nich elementów. Poniżej tabeli wszystkie pakiety zostały dodatkowo opisane.
W jaki sposób sprawdzimy Twoje wymagania?
Wygląd strony zaprojektowany
specjalnie dla Ciebie
Użyjemy i dostosujemy dla Ciebie gotowy szablon
Idealne wyświetlanie na komputerach i telefonach
Zadbamy o to, aby struktura strony prawidłowo wyświetlała się w wynikach wyszukiwania
Twoja strona będzie obsługiwała pliki cookie zgodnie z prawem UE.
Elementy Twojej strony, mające interakcję z danymi użytkowników będą zgodne z RODO.
Twoi potencjalni klienci będą mogli w łatwy sposób się z Tobą skontaktować!
Twoja strona będzie bezpieczna dla użytkowników.
Umieścimy Twoją lokalizację na wirtualnej mapie.
Dowiesz się kim są osoby odwiedzające Twoją stronę!
Dotyczy treści znajdujących się na stronie
Opracowane i skorygowane przez nasz zespół
Opracowane i dostarczone przez Ciebie
Opracowane i dostarczone przez Ciebie
Sprawdź, czy użytkownicy trafią na Twoją stronę dzięki treściom.
Obok treści zdjęcia i grafiki to najważniejszy element Twojej strony!
Indywidualne zdjęcia wykonane przez naszego fotografa (do 10 sztuk)
Z ogólnodostępnych zasobów (bank zdjęć premium)
Z ogólnodostępnych zasobów (standardowy bank zdjęć)
Interesujące i wartościowe wpisy pozwolą uzyskać większą liczbę odwiedzin!
+ 3 zoptymalizowane wpisy około 10 000 znaków
Strona główna + podstrony
Sprawdź ile kont i o jakiej pojemności przygotujemy.
3 (1GB każde)
1 (1GB)
Zobacz w jakim terminie wykonamy Twoją stonę.
do 8 tygodni
do 4 tygodni
do 2 tygodni
netto
netto / kwartał
Koszt administracji zakłada również obsługę (do 3h / kwartał), na którą składają pracę związane z aktualizacją treści, ich poprawą oraz wprowadzaniem uaktualnień (z wyłączaniem tworzenia długich materiałów tekstowych).
W przypadku wariantu podstawowego oferujemy wykonanie strony na gotowym, dostosowanym do specyfiki Twojego biznesu szablonie bazując na wykonaniu minimalnego wywiadu. Strona będzie responsywna oraz zoptymalizowana dla urządzeń mobilnych i komputerów. Będzie posiadać implementację Polityki Prywatności oraz optymalizacje dla wyszukiwarek. W ramach pakietu podstawowego integrujemy także formularz kontaktowy zgodny z RODO. Strona będzie zabezpieczona certyfikatem SSL. Teksty umieszczone na stronie powinny zostać dostarczone i sprawdzone przez Ciebie — nie będą przez nas sprawdzane ani korygowane. Zdjęcia na stronie będą pochodzić z ogólnodostępnych zasobów (banków zdjęć). W skład całości wchodzą 3 strony, czyli np. strona główna, strona kontaktowa i polityka prywatności.
Wariant standardowy zawiera wszystkie elementy wariantu podstawowego i elementy dodatkowe: nasza współpraca opiera się na rozszerzonym wywiadzie, który pozwala nam lepiej poznać Twoje potrzeby i wymagania. Dzięki temu wywiadowi i przeprowadzeniu analizy możemy zaprojektować indywidualny wygląd strony specjalnie dla Ciebie. Dodatkowo, teksty (które są opracowane i dostarczone przez Ciebie) są przez nas optymalizowane pod kątem pozycjonowania, co zwiększa widoczność strony w wyszukiwarkach. Wykorzystujemy zdjęcia i grafiki z ogólnodostępnych zasobów premium oraz integrujemy stronę z Google Analytics — serwisem, który pozwoli Ci lepiej poznać osoby odwiedzające stronę. W Twojej witrynie internetowej pojawi się również interaktywna mapa. W pakiecie oferujemy jedno konto e‑mail w domenie (np. kontakt@[twojadomena].pl i do 5 stron, czyli np. strona główna, strona kontaktowa, polityka prywatności, zespół, usługi.
Wariant kompleksowy to nasza najbardziej rozbudowana oferta, która zawiera wszystkie elementy z niższych wariantów z rozszerzeniami, które zapewnią, że Twoja strona będzie niepowtarzalna i zapewni Twoich klientów o profesjonalizmie Twojej firmy. Naszą pracę opieramy na kompleksowym wywiadzie, który pozwala nam na najbardziej szczegółowe poznanie potrzeb i oczekiwań. Teksty na stronie są przez nas opracowane i skorygowane z dbałością o zgodność merytoryczną oraz właściwą optymalizację dla wyszukiwarek. Aby zapewnić najwyższą jakość i indywidualną zawartość, korzystamy ze zdjęć, które zostaną wykonane podczas indywidualnej sesji (do 10 obrobionych sztuk), np. zdjęć wnętrz, wyposażenia czy zespołu. Strona wykonana w pakiecie kompleksowym zawiera również moduł porad / blogu / artykułów, wraz z 3 tekstami o długości około 10 000 znaków, które zostaną opublikowane w momencie uruchomienia strony. Taki moduł bardzo korzystnie wpływa na pozycjonowanie strony. Wariant kompleksowy zapewnia również największą ilość dostępnych stron kont e‑mail (do 3) oraz stron (do 7), czyli np. strona główna, strona kontaktowa, polityka prywatności, zespół, usługi, o nas, porady — ta ostatnia jest szczególnie przydatna w dotarciu do nowych klientów.
Budżet reklamowy jest bardzo istotny w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych, umożliwiając dotarcie do większej grupy odbiorców i precyzyjne targetowanie reklam. Algorytmy na platformach społecznościowych ciągle się zmieniają, co ogranicza organiczny zasięg wpisów, dlatego kampanie reklamowe są ważne — bez nich nowe i niewielkie profile mają bardzo ograniczone możliwości rozwoju. Koszty reklam na mediach społecznościowych są relatywnie niskie w porównaniu z innymi kanałami reklamowymi, co pozwala na efektywne wykorzystanie budżetu i osiągnięcie zadowalających wyników.
Jaki budżet reklamowy wybrać? Zależy to całkowicie od wyników, które chcesz osiągnąć. Zazwyczaj zaczynamy od kwoty 250 — 500zł miesięcznie i obserwujemy wyniki, które również widzisz w raportach.
Ilość publikowanych materiałów w mediach społecznościowych nie jest jedynym kluczowym czynnikiem w prowadzeniu skutecznej kampanii marketingowej. Ważniejsze jest, aby publikowane treści były jakościowe i dostosowane do grupy docelowej. Zbyt duża liczba postów może prowadzić do mniej angażującej interakcji i mniejszej skuteczności kampanii, gdyż użytkownicy mogą odczuć spamowanie treściami. Co za tym idzie, jak w innych dziedzinach życia, w kwestii publikacji przyświeca nam zasada “nie ilość a jakość!” i nie skupiamy się na publikowaniu informacji “o dniu tramwajarza” a na materiałach, dzięki której można uzyskać interakcję w Twojej grupie odbiorców poprawiając wyniki brane pod uwagę przez algorytm!
Promowanie postów polega na „podbijaniu” ich widoczności za pomocą przycisku „promuj”, znajdującego się przy publikacjach. Jest to dosyć prosty, a zarazem ograniczony mechanizm, który nie pozwala na uzyskiwanie jakościowych efektów i właściwe wykorzystanie budżetu.
Reklamowanie bądź prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych odnosi się do bardziej zaawansowanego działania. Przeprowadza się je w specjalnym narzędziu, które pozwala na bardzo konkretne określenie grupy odbiorców, rodzaju materiałów, uzyskania konkretnych interakcji, ale też stałego monitorowania kampanii i wprowadzania niezbędnych zmian. Korzystanie z takiego narzędzia wymaga umiejętności i doświadczenia, które posiadamy — jednocześnie pozwala na efektywne wykorzystanie budżetu oraz osiąganie bardziej skomplikowanych celów!
Dobrze wiemy, że jesteś specjalistą i zajmujesz się swoją pracą. Dlatego też będziemy starać się nie angażować Cię w pracę nad publikowanymi materiałami — w zależności od wybranego pakietu.
W tej sekcji poznasz najważniejsze kwestie związane z obsługą przez nas mediów społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Poniżej znajdują się również specjalnie opracowane dla Ciebie pakiety wraz z ich wyceną.
W ostatnim czasie rozpoczęliśmy współpracę z rodzinnym salonem optycznym ITALOOPTICA, który od ponad 8 lat działa w Głownie (woj. łódzkie). W ramach projektu, którego nadrzędnym celem było zaznaczenie widoczności na lokalnym rynku, podjęliśmy się pracy nad kilkoma elementami, w tym ujednoliceniem i unowocześnieniem identyfikacji wizualnej z pozostawieniem dotychczasowego logo, zaprojektowaniem, wdrożeniem i obsługą responsywnej strony internetowej, rozpoczęciem obsługi mediów społecznościowych, a także stworzeniem rozwiązania pozwalającego na wyświetlanie materiałów filmowych na wyświetlaczach znajdujących się w salonie.
Jednym z największych wyzwań, jakie stanęło przed naszym zespołem, było zaprojektowanie unowocześnionej identyfikacji wizualnej bez zmiany dotychczasowego logotypu, do którego klienci (jak i właściciele) byli już przyzwyczajeni. Po dokładnej analizie potrzeb klienta i rynku oraz zapoznaniu się z jego wymaganiami dotyczącymi najważniejszych elementów wizerunku, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową identyfikację wizualną.
Dodatkowo zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej, responsywnej strony internetowej z nowoczesnym designem i intuicyjną nawigacją, która została przystosowana tak, aby była zrozumiała i dobrze widoczna na różnych urządzeniach. Nasz zespół zwrócił uwagę na kwestię SEO podczas projektowania strony, co pozwoliło na zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania, między innymi dzięki stworzeniu specjalistycznych tekstów.
W ramach naszej współpracy rozpoczęliśmy również działania w obszarze mediów społecznościowych, co pozwoliło na zwiększenie zasięgu marki ITALOOPTICA oraz budowanie pozytywnego wizerunku wśród potencjalnych klientów. Zaplanowanie regularnych publikacji, współprac oraz kampanie reklamowe będą miały duże znaczenie w budowaniu zaangażowania użytkowników i przyciągnięcia nowych klientów.
Ostatnim elementem projektu było stworzenie rozwiązania pozwalającego na wyświetlanie materiałów filmowych na wyświetlaczach znajdujących się w salonie ITALOOPTICA. Nasz zespół zaprojektował i wdrożył rozwiązanie, które umożliwiło łatwe i intuicyjne zarządzanie treściami wyświetlanymi na ekranach oraz umożliwiło klientom łatwe zapoznanie się z ofertą produktową.
Zdajemy sobie sprawę, że aby osiągnąć zamierzone cele, musimy działać w oparciu o dokładną analizę potrzeb klienta, rynku oraz konkurencji. Dlatego też, przed przystąpieniem do pracy nad projektem, przeprowadziliśmy szczegółową analizę, która pozwoliła nam na zebranie informacji na temat preferencji klientów, poziomu konkurencji, a także trendów panujących na rynku optycznym.
Następnie, przygotowaliśmy strategię, która była dostosowana do specyfiki branży i wymagań klienta. Opracowaliśmy harmonogram działań, który pozwolił na skuteczne i efektywne wdrożenie poszczególnych elementów projektu. Podczas realizacji projektu, nasz zespół zachował stały kontakt z klientem, który na bieżąco otrzymywał informacje na temat postępów prac oraz wyników osiągniętych w poszczególnych obszarach. Dzięki takiemu podejściu udało nam się w pełni zrealizować założenia projektowe, a nasz klient był zadowolony z efektów naszej pracy.
W trakcie współpracy stworzyliśmy relacje oparte na zaufaniu i profesjonalizmie, co przyczyniło się do dalszego rozwoju biznesu ITALOOPTICA. Jesteśmy dumni, że mogliśmy wnieść wkład w rozwój tej lokalnej marki i zwiększyć jej widoczność na rynku.
Nasza współpraca podzielona jest na klarowne etapy — dzięki temu wiesz, w jaki sposób będzie przebiegać i czego dokładnie możesz się spodziewać.
Co ważne — wszystkie etapy przygotowawcze opisane poniżej realizowane są bezpłatnie.
Pierwszym zadaniem przed przygotowaniem oferty wraz z wyceną jest rozpoznanie aktualnych potrzeb i zakresu potencjalnych prac. W tym celu korzystamy z dedykowanego formularza, który pomaga nam poznać potrzeby i oczekiwania naszych w zakresie wymaganych działań.
Po analizie aktualnych potrzeb przystępujemy do przygotowania spersonalizowanego planu działań. Obejmuje on propozycje prac dostosowanych do specyfiki konkretnej branży i stylu jej funkcjonowania.
Po przekazaniu planu proponowanych działań oraz wyceny będziemy oczekiwać na Twoją informację zwrotną dotyczącą dalszej współpracy.
Po akceptacji planu proponowanych działań oraz wyceny przygotujemy umowę, w której znajdą się najważniejsze zapisy, dzięki którym nasza współpraca będzie przejrzysta. Umowa oprócz ogólnych warunków zawiera również informacje o płatnościach oraz terminach realizacji.
Obustronne podpisanie umowy jest finalnym etapem procesu przygotowawczego, po którym przechodzimy do właściwego rozpoczęcia współpracy!
Pamiętaj, że kolejny ruch należy do Ciebie — zapoznaj się z naszą ofertą i daj znać jeśli masz dodatkowe pytania!